Adatvédelmi szabályzat
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec tincidunt nisi augue. In vitae eleifend felis. Quisque in nulla quis elit pulvinar malesuada ut at nunc. Duis felis lorem, malesuada sed risus dictum, pharetra semper turpis. Donec convallis, tellus vitae euismod placerat, sapien nibh pretium augue, eget varius tortor diam et tortor. Curabitur et erat porta, porttitor metus eu, congue nibh. Morbi eget vehicula nisi, vel porta ligula. Aenean egestas risus quis suscipit eleifend. Morbi libero dui, congue vitae consequat in, eleifend sed nisl. Praesent euismod varius condimentum. In accumsan id eros vel vehicula. Integer sodales tincidunt ipsum, vel feugiat ligula tempus ac. Donec sagittis nec risus non volutpat. In quis neque porta, rutrum neque ut, sollicitudin elit. Phasellus molestie dapibus pharetra. Aenean orci arcu, convallis id sodales id, bibendum sed nisi. Duis pharetra nisl tincidunt urna placerat, vitae viverra erat eleifend. Aenean vitae nunc velit. Integer et laoreet arcu. Integer blandit nisi tempus laoreet sagittis. Praesent mattis nulla vel iaculis gravida. Curabitur consequat, neque sed gravida ornare, erat arcu pretium sapien, et rhoncus dolor urna eget leo. Cras porta felis ut diam dignissim, vel consectetur risus vestibulum. Proin rutrum metus et suscipit viverra. Mauris nec ante non enim consectetur iaculis vulputate ut est. Donec bibendum, mi ut pellentesque tempor, dolor tellus tincidunt odio, ut tristique nunc turpis sed dolor. Phasellus placerat nisi in pharetra gravida. Donec sed hendrerit turpis. Maecenas condimentum ante nulla, non vehicula ipsum cursus a. Cras semper neque non risus vestibulum, in posuere lacus elementum. Ut nec elementum neque, eget rhoncus nulla. Curabitur eget mi vitae eros molestie vehicula. Cras a urna nunc. Nullam bibendum semper felis ac dignissim. Mauris in lacus rutrum, pulvinar eros id, vulputate urna. Morbi quis vestibulum mauris. Aenean pellentesque ultricies mi, quis elementum metus. Pellentesque augue neque, ullamcorper laoreet turpis sed, mattis sollicitudin nibh.
Vissza
Ha el szeretnél adni egy desztinációt, akkor ne feledd, hogy konkrétumokat kell tálalnod, csoportosítva. Ez a feladat az online világban sem egyszerű, még akkor sem, ha egy honlap elvileg mindent elbír. Nem mindegy, hogy a potenciális utazó milyen felületen landol.
A Turista Magazin mondhatni feltámadt, azzal, hogy a Magyar Természetbarát Szövetség új életet lehelt bele. A színvonalában és struktúrájában is megújult tartalom mellett, ez elsősorban a dizájnon érzékelhető: más a fókusz, a betűtípusok megválasztása és az arculat.
A CNN Travel legutóbbi összeállítása tíz hagyományos desztinációt ítélt kissé unalmasnak. Létezik alternatíva? Van az eredetihez hagyományaiban, hangulatában hasonló, de trendibb hely? Hogyan irányítható a figyelem egy még nem annyira felkapott úticélra?
A fiatalok, miután szüleik vagy osztályfőnökeik már nem ráncigálják őket, nem igazán látogatják ezen intézményeket amíg maguk rá nem éreznek. Hogyan csomagolta át trendivé egy tanulmány az 1929-ben, az akkori világkiállításra épült barcelonai falumúzeumot?
A vízibiciklik következő generációja, mind formatervében, mind meghajtásában és ezáltal sebességében is radikálisan új élményt jelent. A Hidrokumbens verseny-vízibicikli nemcsak kiterjeszti az aktív pihenés fogalmát, de hosszabb túrákhoz is alkalmas.
A nevében is talán elavult Tourinform iroda helyett, hogyan érdemes egy minden részletében jól megtervezett és átgondolt, információs pontot kialakítani, úgy, hogy az valódi látogatóközpont és igazi élménycentrum lehessen, önmagában és szolgáltatásait nézve is?
A kicsi luxemburgi légitársaság nem engedhette meg magának, hogy a lux előtaggal a nevében az átlagos szolgáltatások mezején megrekedve nézze, amint elhúznak mellette az egyre szebb, jobb, nagyobb társai. Átgondolta tevékenységét, és márkáját újrahangolta.
A turisztikai és média piacon egyedülálló hírforrásként, a híreket nem közöljük, hanem komponáljuk. Nem trendek megjelenéséről tudósítunk, hanem szakértőink fejtik ki, hogy miért is jelentek meg az említett irányvonalak. Mindezt függetlenül, saját véleményünkkel.
Ugye, a kép vizuális ereje mire képes? A legtöbbször idézett, fotózott és megosztott desztináció-márka Amsterdam városáé. Azt már kevesebben tudják, hogy az „I amsterdam” betűsor és turisztikai kampány, eredetileg egy 308 oldalas fotóalbum címe volt.
Egy tradicionális nagyvállalat, amelyik majdnem 170 éve szállít minket a magyar tengeren. A BH Zrt. az egyik legmeghatározóbb vállalkozás és tevékenysége nagy részben a turisztikai piacra koncentrálódik. Most végre letisztultabbak de hagyományosabbak is.
Részletek, nem megszokott, unalomig ismételt beállítások, tündöklő és tükröződő városkép-mozaikok, hangulat-témák, akár hajnalban, akár késő este: ezek mind jellemzik a jó fotóanyagot, amely nélkül a mai desztináció-kommunikációs munka nem lehet sikeres.
Legfrissebb
Legolvasottabb