Adatvédelmi szabályzat
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec tincidunt nisi augue. In vitae eleifend felis. Quisque in nulla quis elit pulvinar malesuada ut at nunc. Duis felis lorem, malesuada sed risus dictum, pharetra semper turpis. Donec convallis, tellus vitae euismod placerat, sapien nibh pretium augue, eget varius tortor diam et tortor. Curabitur et erat porta, porttitor metus eu, congue nibh. Morbi eget vehicula nisi, vel porta ligula. Aenean egestas risus quis suscipit eleifend. Morbi libero dui, congue vitae consequat in, eleifend sed nisl. Praesent euismod varius condimentum. In accumsan id eros vel vehicula. Integer sodales tincidunt ipsum, vel feugiat ligula tempus ac. Donec sagittis nec risus non volutpat. In quis neque porta, rutrum neque ut, sollicitudin elit. Phasellus molestie dapibus pharetra. Aenean orci arcu, convallis id sodales id, bibendum sed nisi. Duis pharetra nisl tincidunt urna placerat, vitae viverra erat eleifend. Aenean vitae nunc velit. Integer et laoreet arcu. Integer blandit nisi tempus laoreet sagittis. Praesent mattis nulla vel iaculis gravida. Curabitur consequat, neque sed gravida ornare, erat arcu pretium sapien, et rhoncus dolor urna eget leo. Cras porta felis ut diam dignissim, vel consectetur risus vestibulum. Proin rutrum metus et suscipit viverra. Mauris nec ante non enim consectetur iaculis vulputate ut est. Donec bibendum, mi ut pellentesque tempor, dolor tellus tincidunt odio, ut tristique nunc turpis sed dolor. Phasellus placerat nisi in pharetra gravida. Donec sed hendrerit turpis. Maecenas condimentum ante nulla, non vehicula ipsum cursus a. Cras semper neque non risus vestibulum, in posuere lacus elementum. Ut nec elementum neque, eget rhoncus nulla. Curabitur eget mi vitae eros molestie vehicula. Cras a urna nunc. Nullam bibendum semper felis ac dignissim. Mauris in lacus rutrum, pulvinar eros id, vulputate urna. Morbi quis vestibulum mauris. Aenean pellentesque ultricies mi, quis elementum metus. Pellentesque augue neque, ullamcorper laoreet turpis sed, mattis sollicitudin nibh.
Vissza
A Százszorkép Kiadó honlapján Kányádi Sándort idézi: "A léleknek is rétegesen kell öltözködnie, álomba, emlékbe, hagyományba." Mit tud a naptáras-képes cég, miben tud különbözni a többi kiadó sorozatától? Az újdonságok között ott a népszerű bor-sör téma is.
Minden idők legnagyobb outdoor kampányával rukkolt elő Lengyelország. Ezúttal Hollandia volt a célpont, 150 óriásplakáton, 200 molinón és jó pár gigafelületen üzentek a lengyelek a legnagyobb városokban. Milyen eszközöket és mondanivalót vetettek be?
Pofon egyszerű ötlet: great = nagy. Egy jó megkülönböztető jelzésként alkalmazható ez a szó, ami szerencsére pozitív asszociációkat idéz fel. Nagy-Britannia turisztikai plakátokkal árasztotta el célpiacait, egy kis szócserés játékosságot is belopva a történetbe: Britain is GREAT.
Ha Gyula városáról hallunk, akkor a tudatos fejlesztés, az újdonságok sajátosságainak ismertetése és a városvezetés turizmus iránti elkötelezettsége a téma. A polgármester és turisztikai menedzsment vezető kéz a kézben építkezik és kommunikál.
Nem minden az online: vannak helyzetek, amikor egy jól felépített katalógussal, egy mínuszokban is használható kesztyűvel, amely nem gátol az okostelefonod masszírozásában, vagy egy jól felkészült síoktatóval, aki mindent tud a környékről, többre mész.
Indul a futószezon! Remélhetőleg, elültek 2014-re is azok a fellángolások, amelyek kivették volna a budapesti tömeg-sportesemények közül a legnagyobbat, a Budapest Maratont, a közlekedési zárások és terelések csökkentésének indokával. A verseny egyre népszerűbb!
A burgenlandi Oberwart, vagyis Felsőőr települést 1327-ben, a Károly Róbert-féle oklevél „Superior Eör”-ként említi. Ez a hivatkozás jó apropó arra, hogy a tavalyi Főszezon kiállításon díszvendégként bemutatkozott kisváros megmutassa, mit végez a márkaépítés területén.
Vannak olyan helyek, amelyeket nem olyan egyszerű népszerűsíteni. Budapest ilyen, és küzd is ezzel rendesen. Ha kiemelik a kulturális örökséget, háttérbe szorulhat a fürdőélet vagy a gasztronómia. A mondanivaló kifejezésére jó segítő kéz a márkaértékek definiálása.
Bő fél éve, még a nem javasolt úticélok közé sorolták Egyiptomot. A politikai bizonytalanság turisták millióit tartotta távol és az utazásszervezők bizalma is lassan állt helyre, igaz, a bátrabbak optimisták. Az Orascom nem most kezdte befektetéseit a csodás El Gounán.
Lucern turisztikai hivatala menedzselésében számos prospektus, online felület létezik, mind-mind szép kivitelben és aktuális tartalommal. Most mégis egy kártya-méretűre összehajtható kiadványt mézünk meg, amelyek egymás mellett a plusz jelet testesítik meg.
Európai emberek ezrei írták alá azt a petíciót, amely az egyik legnagyobb turisztikai attrakciót, a Disneyland párizsi parkját illették azzal a megjegyzéssel, hogy majdnem darabjaira hullik. Újramelegített ételek, rendszeresen törölt bemutatók, rossz műszaki állapotok.
A Tourism Intelligence Scotland, együttműködve még további négy szervezettel, köztük a Visit Scotlanddal, egyedülálló módon segíti Skócia, és tegyük hozzá mindannyiunk felkészülését a 2014—2020-as időszakra. Az ingyenes anyagok közül most egyet veszünk elő.
Hogyan lehet fokozni az érdeklődés felkeltését egy-egy ország iránt? Milyen szempontok szerint mérik, hasonlítják össze az egyes desztinációkat? És mi, magunk, tudjuk érvényesíteni saját szempontjainkat egy keresés során? Itt egy szakmai és egy ötletes verzió.
Az olimpia után, Szocsiban kap helyet 2014-től a Formula–1-es orosz nagydíj. Milyen stratégia mentén kommunikál, hogyan egyesíti erőit a sikerre éhes, egykor legnagyobb szovjet tengerparti üdülőhely, az 1961-es összevonások révén, ma világ-második leghosszabb város?
Ljubljanáról nem tudunk talán annyit, mint Zágrábról, vagy Bécsről. Most sem a történelmi adatokkal bővülhet tudásod, de azzal igen, hogy miként formálódik egésszé a nyomtatott és egyéb felületeken megfogalmazott imázs. Belekóstolhatsz az offline média világába.
Ritka lehetőség, és ez már talán félig siker is, hogy az Országgyűlés Sport- és Turisztikai Bizottsága előtt bemutatásra került egy filmes produkció terve. Évek szorgos munkájával Szita Miklós filmrendező arra vállalkozik, hogy egy átfogó imázsfilmet készítsen.
A Duna House hálózata a teljes országot lefedi, mégsem jut el valamennyi lehetséges ügyfeléhez. A tranzakciók legnagyobb része a nagyvárosokban zajlik, ezért minden közvetítői hálózat ott van jelen. Lehet vidéken is terjeszkedni? Igen, nincs mindenhol versenytárs.
Majdnem két éve, hogy összeboronálták a Magyar Turizmus Zrt. és az Agrármarketing Centrumot. Ki a nyertese ennek a házasságnak? Remélhetőleg, mind a két szektor, amely tavaly ősszel együttesen mutatkozott be az OMÉK szakmai vásáron, a Hungexpo területén.
Európa a világ elsőszámú turisztikai desztinációja. Annak érdekében, hogy ezt a pozíciót megőrizzük, az Európa Tanács egy összehangolt keretrendszert alkot az EU tagállamokban, melynek hatására a versenyképesség és a fenntartható növekedés megőrizhető.
A gyerekek ugyanolyan lelkesedéssel térnek vissza évről-évre, mint szüleik. A kétgenerációs F-ski útjait a biztonság, a jó hangulat és az eredményes fejlődés jellemzi. Beáll a kellemes adrenalin-szint is, köszönhetően az oktatóknak, akik önmagáért választották a csúszás örömét.
Legfrissebb
Legolvasottabb