Adatvédelmi szabályzat
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec tincidunt nisi augue. In vitae eleifend felis. Quisque in nulla quis elit pulvinar malesuada ut at nunc. Duis felis lorem, malesuada sed risus dictum, pharetra semper turpis. Donec convallis, tellus vitae euismod placerat, sapien nibh pretium augue, eget varius tortor diam et tortor. Curabitur et erat porta, porttitor metus eu, congue nibh. Morbi eget vehicula nisi, vel porta ligula. Aenean egestas risus quis suscipit eleifend. Morbi libero dui, congue vitae consequat in, eleifend sed nisl. Praesent euismod varius condimentum. In accumsan id eros vel vehicula. Integer sodales tincidunt ipsum, vel feugiat ligula tempus ac. Donec sagittis nec risus non volutpat. In quis neque porta, rutrum neque ut, sollicitudin elit. Phasellus molestie dapibus pharetra. Aenean orci arcu, convallis id sodales id, bibendum sed nisi. Duis pharetra nisl tincidunt urna placerat, vitae viverra erat eleifend. Aenean vitae nunc velit. Integer et laoreet arcu. Integer blandit nisi tempus laoreet sagittis. Praesent mattis nulla vel iaculis gravida. Curabitur consequat, neque sed gravida ornare, erat arcu pretium sapien, et rhoncus dolor urna eget leo. Cras porta felis ut diam dignissim, vel consectetur risus vestibulum. Proin rutrum metus et suscipit viverra. Mauris nec ante non enim consectetur iaculis vulputate ut est. Donec bibendum, mi ut pellentesque tempor, dolor tellus tincidunt odio, ut tristique nunc turpis sed dolor. Phasellus placerat nisi in pharetra gravida. Donec sed hendrerit turpis. Maecenas condimentum ante nulla, non vehicula ipsum cursus a. Cras semper neque non risus vestibulum, in posuere lacus elementum. Ut nec elementum neque, eget rhoncus nulla. Curabitur eget mi vitae eros molestie vehicula. Cras a urna nunc. Nullam bibendum semper felis ac dignissim. Mauris in lacus rutrum, pulvinar eros id, vulputate urna. Morbi quis vestibulum mauris. Aenean pellentesque ultricies mi, quis elementum metus. Pellentesque augue neque, ullamcorper laoreet turpis sed, mattis sollicitudin nibh.
Vissza
Van az szférája az ügyfél-kommunikációnak, amikor a hagyományos udvariasság nem elég. Ilyen, amikor a megrendelő olyan szolgáltatást kap, ahol megjelenik az intimitás. Hogyan kommunikál a pályája kezdetén lévő, de máris nagyot álmodó fiatalember?
Minden idők legnagyobb outdoor kampányával rukkolt elő Lengyelország. Ezúttal Hollandia volt a célpont, 150 óriásplakáton, 200 molinón és jó pár gigafelületen üzentek a lengyelek a legnagyobb városokban. Milyen eszközöket és mondanivalót vetettek be?
Pofon egyszerű ötlet: great = nagy. Egy jó megkülönböztető jelzésként alkalmazható ez a szó, ami szerencsére pozitív asszociációkat idéz fel. Nagy-Britannia turisztikai plakátokkal árasztotta el célpiacait, egy kis szócserés játékosságot is belopva a történetbe: Britain is GREAT.
Új módszert alkalmaz a Chicago History Museum annak érdekében, hogy növelje versenyképességét és az érdeklődést tárlatai iránt. A crowsourcing-ról van szó, vagyis a tömegek bevonásáról, az ötletek gyors megszondázásáról, a kiállítások tematikájának összeállításához.
Ha Gyula városáról hallunk, akkor a tudatos fejlesztés, az újdonságok sajátosságainak ismertetése és a városvezetés turizmus iránti elkötelezettsége a téma. A polgármester és turisztikai menedzsment vezető kéz a kézben építkezik és kommunikál.
Nem minden az online: vannak helyzetek, amikor egy jól felépített katalógussal, egy mínuszokban is használható kesztyűvel, amely nem gátol az okostelefonod masszírozásában, vagy egy jól felkészült síoktatóval, aki mindent tud a környékről, többre mész.
Indul a futószezon! Remélhetőleg, elültek 2014-re is azok a fellángolások, amelyek kivették volna a budapesti tömeg-sportesemények közül a legnagyobbat, a Budapest Maratont, a közlekedési zárások és terelések csökkentésének indokával. A verseny egyre népszerűbb!
A burgenlandi Oberwart, vagyis Felsőőr települést 1327-ben, a Károly Róbert-féle oklevél „Superior Eör”-ként említi. Ez a hivatkozás jó apropó arra, hogy a tavalyi Főszezon kiállításon díszvendégként bemutatkozott kisváros megmutassa, mit végez a márkaépítés területén.
A Turista Magazin mondhatni feltámadt, azzal, hogy a Magyar Természetbarát Szövetség új életet lehelt bele. A színvonalában és struktúrájában is megújult tartalom mellett, ez elsősorban a dizájnon érzékelhető: más a fókusz, a betűtípusok megválasztása és az arculat.
Bő fél éve, még a nem javasolt úticélok közé sorolták Egyiptomot. A politikai bizonytalanság turisták millióit tartotta távol és az utazásszervezők bizalma is lassan állt helyre, igaz, a bátrabbak optimisták. Az Orascom nem most kezdte befektetéseit a csodás El Gounán.
A CNN Travel legutóbbi összeállítása tíz hagyományos desztinációt ítélt kissé unalmasnak. Létezik alternatíva? Van az eredetihez hagyományaiban, hangulatában hasonló, de trendibb hely? Hogyan irányítható a figyelem egy még nem annyira felkapott úticélra?
A legjobbat. Borban is, minőségben is, kiszolgálásban is. Ma már ez nem újdonság szerencsére, amiben azonban vezető a kéthelyi Ax borászat, az a szórakoztatás. Élményelemekkel fűszerezi a bortermelés magával ragadó hangulatát, miliőjét és tartalmas kikapcsolódást ígér.
Nemcsak egy-egy városkártya lehet sikeres, de az azokat rendszerező, értékelő munka, illetve az ez alapján most megszületett katalógus elektronikus formája. A lista nem sorolja a budapesti kártyát, annak ellenére, hogy a termék a negyedik legjobb Európában.
Lucern turisztikai hivatala menedzselésében számos prospektus, online felület létezik, mind-mind szép kivitelben és aktuális tartalommal. Most mégis egy kártya-méretűre összehajtható kiadványt mézünk meg, amelyek egymás mellett a plusz jelet testesítik meg.
Európai emberek ezrei írták alá azt a petíciót, amely az egyik legnagyobb turisztikai attrakciót, a Disneyland párizsi parkját illették azzal a megjegyzéssel, hogy majdnem darabjaira hullik. Újramelegített ételek, rendszeresen törölt bemutatók, rossz műszaki állapotok.
Az olimpia után, Szocsiban kap helyet 2014-től a Formula–1-es orosz nagydíj. Milyen stratégia mentén kommunikál, hogyan egyesíti erőit a sikerre éhes, egykor legnagyobb szovjet tengerparti üdülőhely, az 1961-es összevonások révén, ma világ-második leghosszabb város?
A vízibiciklik következő generációja, mind formatervében, mind meghajtásában és ezáltal sebességében is radikálisan új élményt jelent. A Hidrokumbens verseny-vízibicikli nemcsak kiterjeszti az aktív pihenés fogalmát, de hosszabb túrákhoz is alkalmas.
Több kerékpározást a kis és közepes városokba! A Mobile 2020 több országban segíti a közlekedésszervezési folyamatok újragondolását. A kerékpározás jelentős szeletet hasít ki a munkába járók táborából, sőt a MOL-BUBI elindításával új dimenziók nyílnak.
Alcsúton eddig elvétve találkoztam látogatóval, de ami legutóbb fogadott az páratlan volt. Mi történt? Félfüllel hallottam csak, hogy kedvenc tavaszköszöntő virágunk, amelyet már nem vásárolhatunk meg szerettünknek, ott hatalmas szőnyegként pompázik.
A gyerekek ugyanolyan lelkesedéssel térnek vissza évről-évre, mint szüleik. A kétgenerációs F-ski útjait a biztonság, a jó hangulat és az eredményes fejlődés jellemzi. Beáll a kellemes adrenalin-szint is, köszönhetően az oktatóknak, akik önmagáért választották a csúszás örömét.
Legfrissebb
Legolvasottabb