Adatvédelmi szabályzat
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec tincidunt nisi augue. In vitae eleifend felis. Quisque in nulla quis elit pulvinar malesuada ut at nunc. Duis felis lorem, malesuada sed risus dictum, pharetra semper turpis. Donec convallis, tellus vitae euismod placerat, sapien nibh pretium augue, eget varius tortor diam et tortor. Curabitur et erat porta, porttitor metus eu, congue nibh. Morbi eget vehicula nisi, vel porta ligula. Aenean egestas risus quis suscipit eleifend. Morbi libero dui, congue vitae consequat in, eleifend sed nisl. Praesent euismod varius condimentum. In accumsan id eros vel vehicula. Integer sodales tincidunt ipsum, vel feugiat ligula tempus ac. Donec sagittis nec risus non volutpat. In quis neque porta, rutrum neque ut, sollicitudin elit. Phasellus molestie dapibus pharetra. Aenean orci arcu, convallis id sodales id, bibendum sed nisi. Duis pharetra nisl tincidunt urna placerat, vitae viverra erat eleifend. Aenean vitae nunc velit. Integer et laoreet arcu. Integer blandit nisi tempus laoreet sagittis. Praesent mattis nulla vel iaculis gravida. Curabitur consequat, neque sed gravida ornare, erat arcu pretium sapien, et rhoncus dolor urna eget leo. Cras porta felis ut diam dignissim, vel consectetur risus vestibulum. Proin rutrum metus et suscipit viverra. Mauris nec ante non enim consectetur iaculis vulputate ut est. Donec bibendum, mi ut pellentesque tempor, dolor tellus tincidunt odio, ut tristique nunc turpis sed dolor. Phasellus placerat nisi in pharetra gravida. Donec sed hendrerit turpis. Maecenas condimentum ante nulla, non vehicula ipsum cursus a. Cras semper neque non risus vestibulum, in posuere lacus elementum. Ut nec elementum neque, eget rhoncus nulla. Curabitur eget mi vitae eros molestie vehicula. Cras a urna nunc. Nullam bibendum semper felis ac dignissim. Mauris in lacus rutrum, pulvinar eros id, vulputate urna. Morbi quis vestibulum mauris. Aenean pellentesque ultricies mi, quis elementum metus. Pellentesque augue neque, ullamcorper laoreet turpis sed, mattis sollicitudin nibh.
Vissza
Sajtótájékoztatót tartott a Svájci és a Lucerni Idegenforgalmi Szervezet azzal a céllal, hogy ismertesse 2014-es újdonságait és értékelje az elmúlt évet. Amiről most olvashatsz, a tudósításon túl, az egy nagyon rokonszenves és egyszerűen kivitelezhető sajtó-kommunikációs technika.
A Százszorkép Kiadó honlapján Kányádi Sándort idézi: "A léleknek is rétegesen kell öltözködnie, álomba, emlékbe, hagyományba." Mit tud a naptáras-képes cég, miben tud különbözni a többi kiadó sorozatától? Az újdonságok között ott a népszerű bor-sör téma is.
Minden idők legnagyobb outdoor kampányával rukkolt elő Lengyelország. Ezúttal Hollandia volt a célpont, 150 óriásplakáton, 200 molinón és jó pár gigafelületen üzentek a lengyelek a legnagyobb városokban. Milyen eszközöket és mondanivalót vetettek be?
Ha el szeretnél adni egy desztinációt, akkor ne feledd, hogy konkrétumokat kell tálalnod, csoportosítva. Ez a feladat az online világban sem egyszerű, még akkor sem, ha egy honlap elvileg mindent elbír. Nem mindegy, hogy a potenciális utazó milyen felületen landol.
Pofon egyszerű ötlet: great = nagy. Egy jó megkülönböztető jelzésként alkalmazható ez a szó, ami szerencsére pozitív asszociációkat idéz fel. Nagy-Britannia turisztikai plakátokkal árasztotta el célpiacait, egy kis szócserés játékosságot is belopva a történetbe: Britain is GREAT.
Új módszert alkalmaz a Chicago History Museum annak érdekében, hogy növelje versenyképességét és az érdeklődést tárlatai iránt. A crowsourcing-ról van szó, vagyis a tömegek bevonásáról, az ötletek gyors megszondázásáról, a kiállítások tematikájának összeállításához.
Február elsején, az immár hagyományos turisztikai évadnyitó gálán dobta piacra eddig egyedülálló kiadványát, „Az 50 legbefolyásosabb személy a magyar turizmusban” címmel, a Turizmus Kft. Azóta eltelt pár hét, és bizony kapott a kiadó hideget-meleget.
Ha Gyula városáról hallunk, akkor a tudatos fejlesztés, az újdonságok sajátosságainak ismertetése és a városvezetés turizmus iránti elkötelezettsége a téma. A polgármester és turisztikai menedzsment vezető kéz a kézben építkezik és kommunikál.
Nem minden az online: vannak helyzetek, amikor egy jól felépített katalógussal, egy mínuszokban is használható kesztyűvel, amely nem gátol az okostelefonod masszírozásában, vagy egy jól felkészült síoktatóval, aki mindent tud a környékről, többre mész.
A burgenlandi Oberwart, vagyis Felsőőr települést 1327-ben, a Károly Róbert-féle oklevél „Superior Eör”-ként említi. Ez a hivatkozás jó apropó arra, hogy a tavalyi Főszezon kiállításon díszvendégként bemutatkozott kisváros megmutassa, mit végez a márkaépítés területén.
A Turista Magazin mondhatni feltámadt, azzal, hogy a Magyar Természetbarát Szövetség új életet lehelt bele. A színvonalában és struktúrájában is megújult tartalom mellett, ez elsősorban a dizájnon érzékelhető: más a fókusz, a betűtípusok megválasztása és az arculat.
Vannak olyan helyek, amelyeket nem olyan egyszerű népszerűsíteni. Budapest ilyen, és küzd is ezzel rendesen. Ha kiemelik a kulturális örökséget, háttérbe szorulhat a fürdőélet vagy a gasztronómia. A mondanivaló kifejezésére jó segítő kéz a márkaértékek definiálása.
Lucern turisztikai hivatala menedzselésében számos prospektus, online felület létezik, mind-mind szép kivitelben és aktuális tartalommal. Most mégis egy kártya-méretűre összehajtható kiadványt mézünk meg, amelyek egymás mellett a plusz jelet testesítik meg.
Hogyan lehet fokozni az érdeklődés felkeltését egy-egy ország iránt? Milyen szempontok szerint mérik, hasonlítják össze az egyes desztinációkat? És mi, magunk, tudjuk érvényesíteni saját szempontjainkat egy keresés során? Itt egy szakmai és egy ötletes verzió.
Ljubljanáról nem tudunk talán annyit, mint Zágrábról, vagy Bécsről. Most sem a történelmi adatokkal bővülhet tudásod, de azzal igen, hogy miként formálódik egésszé a nyomtatott és egyéb felületeken megfogalmazott imázs. Belekóstolhatsz az offline média világába.
Ritka lehetőség, és ez már talán félig siker is, hogy az Országgyűlés Sport- és Turisztikai Bizottsága előtt bemutatásra került egy filmes produkció terve. Évek szorgos munkájával Szita Miklós filmrendező arra vállalkozik, hogy egy átfogó imázsfilmet készítsen.
A gyerekek ugyanolyan lelkesedéssel térnek vissza évről-évre, mint szüleik. A kétgenerációs F-ski útjait a biztonság, a jó hangulat és az eredményes fejlődés jellemzi. Beáll a kellemes adrenalin-szint is, köszönhetően az oktatóknak, akik önmagáért választották a csúszás örömét.
A magyar állam a környező országokhoz képest keveset törődött a márkamegjelenéssel külföldön. Több kormányzati intézmény, a külügy, vagy a külföldi magyar kulturális intézet-hálózat is foglalkozik az ország népszerűsítésével, de kampányszerűen és esetlegesen.
A projekt célja olyan, az aktív és ökoturizmust népszerűsítő épület megvalósítása, melyhez komplexitásában és tartalmában hasonló jelenleg nincs az országban. A beruházással létrejön az integrált egri Szépasszonyvölgyi Márai Aktív Turisztikai Látogatóközpont.
2013 őszen megtudhattuk, milyen is az új Hungarikum védjegy. Mi is húzódik e munka és a kiválasztási folyamat mögött, mit tud a grafika és mennyibe került. Keressük a választ, azzal a megjegyzéssel, hogy a védjegy talán segít majd a hungarikum-azonosításban.
Legfrissebb
Legolvasottabb