Adatvédelmi szabályzat
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec tincidunt nisi augue. In vitae eleifend felis. Quisque in nulla quis elit pulvinar malesuada ut at nunc. Duis felis lorem, malesuada sed risus dictum, pharetra semper turpis. Donec convallis, tellus vitae euismod placerat, sapien nibh pretium augue, eget varius tortor diam et tortor. Curabitur et erat porta, porttitor metus eu, congue nibh. Morbi eget vehicula nisi, vel porta ligula. Aenean egestas risus quis suscipit eleifend. Morbi libero dui, congue vitae consequat in, eleifend sed nisl. Praesent euismod varius condimentum. In accumsan id eros vel vehicula. Integer sodales tincidunt ipsum, vel feugiat ligula tempus ac. Donec sagittis nec risus non volutpat. In quis neque porta, rutrum neque ut, sollicitudin elit. Phasellus molestie dapibus pharetra. Aenean orci arcu, convallis id sodales id, bibendum sed nisi. Duis pharetra nisl tincidunt urna placerat, vitae viverra erat eleifend. Aenean vitae nunc velit. Integer et laoreet arcu. Integer blandit nisi tempus laoreet sagittis. Praesent mattis nulla vel iaculis gravida. Curabitur consequat, neque sed gravida ornare, erat arcu pretium sapien, et rhoncus dolor urna eget leo. Cras porta felis ut diam dignissim, vel consectetur risus vestibulum. Proin rutrum metus et suscipit viverra. Mauris nec ante non enim consectetur iaculis vulputate ut est. Donec bibendum, mi ut pellentesque tempor, dolor tellus tincidunt odio, ut tristique nunc turpis sed dolor. Phasellus placerat nisi in pharetra gravida. Donec sed hendrerit turpis. Maecenas condimentum ante nulla, non vehicula ipsum cursus a. Cras semper neque non risus vestibulum, in posuere lacus elementum. Ut nec elementum neque, eget rhoncus nulla. Curabitur eget mi vitae eros molestie vehicula. Cras a urna nunc. Nullam bibendum semper felis ac dignissim. Mauris in lacus rutrum, pulvinar eros id, vulputate urna. Morbi quis vestibulum mauris. Aenean pellentesque ultricies mi, quis elementum metus. Pellentesque augue neque, ullamcorper laoreet turpis sed, mattis sollicitudin nibh.
Vissza
A Százszorkép Kiadó honlapján Kányádi Sándort idézi: "A léleknek is rétegesen kell öltözködnie, álomba, emlékbe, hagyományba." Mit tud a naptáras-képes cég, miben tud különbözni a többi kiadó sorozatától? Az újdonságok között ott a népszerű bor-sör téma is.
Pofon egyszerű ötlet: great = nagy. Egy jó megkülönböztető jelzésként alkalmazható ez a szó, ami szerencsére pozitív asszociációkat idéz fel. Nagy-Britannia turisztikai plakátokkal árasztotta el célpiacait, egy kis szócserés játékosságot is belopva a történetbe: Britain is GREAT.
Ha Gyula városáról hallunk, akkor a tudatos fejlesztés, az újdonságok sajátosságainak ismertetése és a városvezetés turizmus iránti elkötelezettsége a téma. A polgármester és turisztikai menedzsment vezető kéz a kézben építkezik és kommunikál.
Nem minden az online: vannak helyzetek, amikor egy jól felépített katalógussal, egy mínuszokban is használható kesztyűvel, amely nem gátol az okostelefonod masszírozásában, vagy egy jól felkészült síoktatóval, aki mindent tud a környékről, többre mész.
A burgenlandi Oberwart, vagyis Felsőőr települést 1327-ben, a Károly Róbert-féle oklevél „Superior Eör”-ként említi. Ez a hivatkozás jó apropó arra, hogy a tavalyi Főszezon kiállításon díszvendégként bemutatkozott kisváros megmutassa, mit végez a márkaépítés területén.
Nemcsak egy-egy városkártya lehet sikeres, de az azokat rendszerező, értékelő munka, illetve az ez alapján most megszületett katalógus elektronikus formája. A lista nem sorolja a budapesti kártyát, annak ellenére, hogy a termék a negyedik legjobb Európában.
Lucern turisztikai hivatala menedzselésében számos prospektus, online felület létezik, mind-mind szép kivitelben és aktuális tartalommal. Most mégis egy kártya-méretűre összehajtható kiadványt mézünk meg, amelyek egymás mellett a plusz jelet testesítik meg.
Hogyan lehet fokozni az érdeklődés felkeltését egy-egy ország iránt? Milyen szempontok szerint mérik, hasonlítják össze az egyes desztinációkat? És mi, magunk, tudjuk érvényesíteni saját szempontjainkat egy keresés során? Itt egy szakmai és egy ötletes verzió.
Moszkva városa ismert az egész világon, mint gyorsan fejlődő és modern metropolisz, amelyet évente turisták milliói látogatnak. Ugyanakkor hivatalos márkája eddig nem volt. A logika (smart) és az érzelem (heart) világa ebben a munkában is benne van. Fedezzük fel!
A fiatalok, miután szüleik vagy osztályfőnökeik már nem ráncigálják őket, nem igazán látogatják ezen intézményeket amíg maguk rá nem éreznek. Hogyan csomagolta át trendivé egy tanulmány az 1929-ben, az akkori világkiállításra épült barcelonai falumúzeumot?
Ljubljanáról nem tudunk talán annyit, mint Zágrábról, vagy Bécsről. Most sem a történelmi adatokkal bővülhet tudásod, de azzal igen, hogy miként formálódik egésszé a nyomtatott és egyéb felületeken megfogalmazott imázs. Belekóstolhatsz az offline média világába.
Kihívás a javából egy olyan üdülőhely arculatának megalkotása és következetes gondozása, amely több adminisztratív területhez tartozik, sokféle szolgáltatásával, színes vonzerő-palettájával kívánja megszólítani a látogatók egyre szélesebb rétegét.
A magyar állam a környező országokhoz képest keveset törődött a márkamegjelenéssel külföldön. Több kormányzati intézmény, a külügy, vagy a külföldi magyar kulturális intézet-hálózat is foglalkozik az ország népszerűsítésével, de kampányszerűen és esetlegesen.
A projekt célja olyan, az aktív és ökoturizmust népszerűsítő épület megvalósítása, melyhez komplexitásában és tartalmában hasonló jelenleg nincs az országban. A beruházással létrejön az integrált egri Szépasszonyvölgyi Márai Aktív Turisztikai Látogatóközpont.
Brüsszel jó példa a cselekvésre a vizuális kultúra területén. De, hogy ne legyünk túl tudományosak, kicsit utánajárunk, hogyan vágott bele abba feladatba a belga főváros, amit a magyar épphogy csak elkezdett, de nem rosszul. Az ésszerű tájékoztatási rendszerről van szó.
Rohanó világunkban jelen lenni a neten, ma már követelmény. A Livegide olyan informatikai rendszerrel szolgál, amely segít maximalizálni a bevételeket: egyben kínálja a tartalom-menedzsmentet, foglalási rendszert, TDM-szoftvert és még sokmindent.
Felhívással keresett meg vezető ügynökségeket az Elle Magazin szerkesztősége, azzal a céllal, hogy vegyenek részt ennek az izgalmas feladatnak a megvalósításában. Miért? Mert ez a hely pezsgő és nyugalmat kínáló, lehetetlent nem ismerő és ötletes.
A wellnessről, a koncepcióról, ami inkább a tengerentúlon terjedt el, egyre többet tudunk, igaz, itthon még inkább a termékek vagy szolgáltatások marketing jelzője ez a szó, amely a kikapcsolódás és kényeztetés érzéséhez kötődik. Az alpesi változat ennél jóval több: rendszer.
Örökségünk a ma élményével jövőnk alapja, fogalmaz Birinyi József, a Hungarikum Szövetség elnöke. Ez a Vasuta Zrt. által bevezetett új termékre, a palackozott fröccsre is igaz lehetne, de a hivatalos Sport- és Turisztikai Szakbizottság ezt nem támogatta.
A turisztikai információszolgáltatás akkor jó, ha összehangolt, és az egyes pontokon ad releváns mennyiségű és minőségi adatmennyiséget. Szükséges-e összehangolni a munkát, vagy mindenki maga próbálkozzon, aztán győzzön az ügyesebb, vagy gazdagabb?
Legfrissebb
Legolvasottabb