Adatvédelmi szabályzat
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec tincidunt nisi augue. In vitae eleifend felis. Quisque in nulla quis elit pulvinar malesuada ut at nunc. Duis felis lorem, malesuada sed risus dictum, pharetra semper turpis. Donec convallis, tellus vitae euismod placerat, sapien nibh pretium augue, eget varius tortor diam et tortor. Curabitur et erat porta, porttitor metus eu, congue nibh. Morbi eget vehicula nisi, vel porta ligula. Aenean egestas risus quis suscipit eleifend. Morbi libero dui, congue vitae consequat in, eleifend sed nisl. Praesent euismod varius condimentum. In accumsan id eros vel vehicula. Integer sodales tincidunt ipsum, vel feugiat ligula tempus ac. Donec sagittis nec risus non volutpat. In quis neque porta, rutrum neque ut, sollicitudin elit. Phasellus molestie dapibus pharetra. Aenean orci arcu, convallis id sodales id, bibendum sed nisi. Duis pharetra nisl tincidunt urna placerat, vitae viverra erat eleifend. Aenean vitae nunc velit. Integer et laoreet arcu. Integer blandit nisi tempus laoreet sagittis. Praesent mattis nulla vel iaculis gravida. Curabitur consequat, neque sed gravida ornare, erat arcu pretium sapien, et rhoncus dolor urna eget leo. Cras porta felis ut diam dignissim, vel consectetur risus vestibulum. Proin rutrum metus et suscipit viverra. Mauris nec ante non enim consectetur iaculis vulputate ut est. Donec bibendum, mi ut pellentesque tempor, dolor tellus tincidunt odio, ut tristique nunc turpis sed dolor. Phasellus placerat nisi in pharetra gravida. Donec sed hendrerit turpis. Maecenas condimentum ante nulla, non vehicula ipsum cursus a. Cras semper neque non risus vestibulum, in posuere lacus elementum. Ut nec elementum neque, eget rhoncus nulla. Curabitur eget mi vitae eros molestie vehicula. Cras a urna nunc. Nullam bibendum semper felis ac dignissim. Mauris in lacus rutrum, pulvinar eros id, vulputate urna. Morbi quis vestibulum mauris. Aenean pellentesque ultricies mi, quis elementum metus. Pellentesque augue neque, ullamcorper laoreet turpis sed, mattis sollicitudin nibh.
Vissza
Identitás-koncepciót kapott nemzeti ünnepünk alkalmából az ország és a főváros az egyik legelismertebb hazai logo-tervezőtől. Megoszlanak a vélemények, a tervező-szakmaiak már kevésbé. Kicsit körbejártuk a témát, megvizsgálva az indítékot is.
Részletek, nem megszokott, unalomig ismételt beállítások, tündöklő és tükröződő városkép-mozaikok, hangulat-témák, akár hajnalban, akár késő este: ezek mind jellemzik a jó fotóanyagot, amely nélkül a mai desztináció-kommunikációs munka nem lehet sikeres.
Írország minket kevéssé foglalkoztat, ha nincs dolgunk arrafelé. Nem is Kelet-Európa az első számú célpiac, hanem azok a britek, akik elutaznának, de a szomszédba inkább, mint messzire. A gazdasági visszaesés után, gyorsan összeszedte magát az ír turizmus piac.
Ugye, a kép vizuális ereje mire képes? A legtöbbször idézett, fotózott és megosztott desztináció-márka Amsterdam városáé. Azt már kevesebben tudják, hogy az „I amsterdam” betűsor és turisztikai kampány, eredetileg egy 308 oldalas fotóalbum címe volt.
Hollókő: a fejlesztéssel mérsékelni szeretnék a szezonalitást, emelni a tartózkodási időt és a vendégéjszakák számát, ugyanakkor a látogatók minél jobb és élménydúsabb kiszolgálásával, a munkahelyteremtést is segíti a beruházás. A tervek szerint, őszre végeznek a munkálatokkal.
Az Alföldi az elmúlt években a legnagyobb tejtermelő és tejfeldolgozó vállalkozássá nőtte ki magát. 100%-ban magyar alapanyagból készülnek megbízható minőségű tejtermékei, a hazai piacra, hazai fogyasztóknak. Pozícióit erősíti-e, ha magyarnak nevezi magát?
Brüsszelről a híradásokban sokszor igen negatív összefüggésben beszélnek, mint valami Nagy Testvérről, akinek meg kell felelni, aki blokkolja a fejlődést. Az Uniós források kapcsán viszont sok-sok euró millió érkezik, ami pozitív. A pozitív profizmus ott van a turizmusban is.
A fiatalok, miután szüleik vagy osztályfőnökeik már nem ráncigálják őket, nem igazán látogatják ezen intézményeket amíg maguk rá nem éreznek. Hogyan csomagolta át trendivé egy tanulmány az 1929-ben, az akkori világkiállításra épült barcelonai falumúzeumot?
A turisztikai információszolgáltatás akkor jó, ha összehangolt, és az egyes pontokon ad releváns mennyiségű és minőségi adatmennyiséget. Szükséges-e összehangolni a munkát, vagy mindenki maga próbálkozzon, aztán győzzön az ügyesebb, vagy gazdagabb?
2013 őszen megtudhattuk, milyen is az új Hungarikum védjegy. Mi is húzódik e munka és a kiválasztási folyamat mögött, mit tud a grafika és mennyibe került. Keressük a választ, azzal a megjegyzéssel, hogy a védjegy talán segít majd a hungarikum-azonosításban.
A vízibiciklik következő generációja, mind formatervében, mind meghajtásában és ezáltal sebességében is radikálisan új élményt jelent. A Hidrokumbens verseny-vízibicikli nemcsak kiterjeszti az aktív pihenés fogalmát, de hosszabb túrákhoz is alkalmas.
A Turista Magazin mondhatni feltámadt, azzal, hogy a Magyar Természetbarát Szövetség új életet lehelt bele. A színvonalában és struktúrájában is megújult tartalom mellett, ez elsősorban a dizájnon érzékelhető: más a fókusz, a betűtípusok megválasztása és az arculat.
Kihívás a javából egy olyan üdülőhely arculatának megalkotása és következetes gondozása, amely több adminisztratív területhez tartozik, sokféle szolgáltatásával, színes vonzerő-palettájával kívánja megszólítani a látogatók egyre szélesebb rétegét.
Moszkva városa ismert az egész világon, mint gyorsan fejlődő és modern metropolisz, amelyet évente turisták milliói látogatnak. Ugyanakkor hivatalos márkája eddig nem volt. A logika (smart) és az érzelem (heart) világa ebben a munkában is benne van. Fedezzük fel!
A magyar állam a környező országokhoz képest keveset törődött a márkamegjelenéssel külföldön. Több kormányzati intézmény, a külügy, vagy a külföldi magyar kulturális intézet-hálózat is foglalkozik az ország népszerűsítésével, de kampányszerűen és esetlegesen.
A projekt célja olyan, az aktív és ökoturizmust népszerűsítő épület megvalósítása, melyhez komplexitásában és tartalmában hasonló jelenleg nincs az országban. A beruházással létrejön az integrált egri Szépasszonyvölgyi Márai Aktív Turisztikai Látogatóközpont.
Vannak olyan helyek, amelyeket nem olyan egyszerű népszerűsíteni. Budapest ilyen, és küzd is ezzel rendesen. Ha kiemelik a kulturális örökséget, háttérbe szorulhat a fürdőélet vagy a gasztronómia. A mondanivaló kifejezésére jó segítő kéz a márkaértékek definiálása.
Egy tradicionális nagyvállalat, amelyik majdnem 170 éve szállít minket a magyar tengeren. A BH Zrt. az egyik legmeghatározóbb vállalkozás és tevékenysége nagy részben a turisztikai piacra koncentrálódik. Most végre letisztultabbak de hagyományosabbak is.
Hagyományosan a Kodolányi Főiskolán rendezték meg a negyedik Turizmusföldrajzi Szimpóziumot, amelynek a témája a kreativitás és az innováció a turizmusban volt. Így került elő az a két társasjáték, amely a turizmus népszerűsítése céljából valósult meg.
A burgenlandi Oberwart, vagyis Felsőőr települést 1327-ben, a Károly Róbert-féle oklevél „Superior Eör”-ként említi. Ez a hivatkozás jó apropó arra, hogy a tavalyi Főszezon kiállításon díszvendégként bemutatkozott kisváros megmutassa, mit végez a márkaépítés területén.
Legfrissebb
Legolvasottabb