Adatvédelmi szabályzat
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec tincidunt nisi augue. In vitae eleifend felis. Quisque in nulla quis elit pulvinar malesuada ut at nunc. Duis felis lorem, malesuada sed risus dictum, pharetra semper turpis. Donec convallis, tellus vitae euismod placerat, sapien nibh pretium augue, eget varius tortor diam et tortor. Curabitur et erat porta, porttitor metus eu, congue nibh. Morbi eget vehicula nisi, vel porta ligula. Aenean egestas risus quis suscipit eleifend. Morbi libero dui, congue vitae consequat in, eleifend sed nisl. Praesent euismod varius condimentum. In accumsan id eros vel vehicula. Integer sodales tincidunt ipsum, vel feugiat ligula tempus ac. Donec sagittis nec risus non volutpat. In quis neque porta, rutrum neque ut, sollicitudin elit. Phasellus molestie dapibus pharetra. Aenean orci arcu, convallis id sodales id, bibendum sed nisi. Duis pharetra nisl tincidunt urna placerat, vitae viverra erat eleifend. Aenean vitae nunc velit. Integer et laoreet arcu. Integer blandit nisi tempus laoreet sagittis. Praesent mattis nulla vel iaculis gravida. Curabitur consequat, neque sed gravida ornare, erat arcu pretium sapien, et rhoncus dolor urna eget leo. Cras porta felis ut diam dignissim, vel consectetur risus vestibulum. Proin rutrum metus et suscipit viverra. Mauris nec ante non enim consectetur iaculis vulputate ut est. Donec bibendum, mi ut pellentesque tempor, dolor tellus tincidunt odio, ut tristique nunc turpis sed dolor. Phasellus placerat nisi in pharetra gravida. Donec sed hendrerit turpis. Maecenas condimentum ante nulla, non vehicula ipsum cursus a. Cras semper neque non risus vestibulum, in posuere lacus elementum. Ut nec elementum neque, eget rhoncus nulla. Curabitur eget mi vitae eros molestie vehicula. Cras a urna nunc. Nullam bibendum semper felis ac dignissim. Mauris in lacus rutrum, pulvinar eros id, vulputate urna. Morbi quis vestibulum mauris. Aenean pellentesque ultricies mi, quis elementum metus. Pellentesque augue neque, ullamcorper laoreet turpis sed, mattis sollicitudin nibh.
Vissza
Új módszert alkalmaz a Chicago History Museum annak érdekében, hogy növelje versenyképességét és az érdeklődést tárlatai iránt. A crowsourcing-ról van szó, vagyis a tömegek bevonásáról, az ötletek gyors megszondázásáról, a kiállítások tematikájának összeállításához.
Nemcsak egy-egy városkártya lehet sikeres, de az azokat rendszerező, értékelő munka, illetve az ez alapján most megszületett katalógus elektronikus formája. A lista nem sorolja a budapesti kártyát, annak ellenére, hogy a termék a negyedik legjobb Európában.
A Tourism Intelligence Scotland, együttműködve még további négy szervezettel, köztük a Visit Scotlanddal, egyedülálló módon segíti Skócia, és tegyük hozzá mindannyiunk felkészülését a 2014—2020-as időszakra. Az ingyenes anyagok közül most egyet veszünk elő.
Hogyan lehet fokozni az érdeklődés felkeltését egy-egy ország iránt? Milyen szempontok szerint mérik, hasonlítják össze az egyes desztinációkat? És mi, magunk, tudjuk érvényesíteni saját szempontjainkat egy keresés során? Itt egy szakmai és egy ötletes verzió.
Milyen előnyökkel jár, ha egy látogatóközpontot az Év Ökoturisztikai Létesítménye 2013. díjjal ismertek el? A fenntartó, Nyugat-magyarországi Egyetem ezzel a komplexummal olyan fejlesztést hajtott végre, amely középpontjában a látogató élményszintű kiszolgálása áll.
A magyar állam a környező országokhoz képest keveset törődött a márkamegjelenéssel külföldön. Több kormányzati intézmény, a külügy, vagy a külföldi magyar kulturális intézet-hálózat is foglalkozik az ország népszerűsítésével, de kampányszerűen és esetlegesen.
Olvashattad Te is a járművek oldalán a 2013-as nyári szezon kezdetén. Jó válasz volt ez arra a felvetésre, amit a Magyar Turizmus Zrt. kommunikált ugyanott, ugyanebben az időben: „Nem csak Vízpart!” Meg is kérdezhetnénk, hogy összebeszéltek-e tavaly?
Brüsszel jó példa a cselekvésre a vizuális kultúra területén. De, hogy ne legyünk túl tudományosak, kicsit utánajárunk, hogyan vágott bele abba feladatba a belga főváros, amit a magyar épphogy csak elkezdett, de nem rosszul. Az ésszerű tájékoztatási rendszerről van szó.
A wellnessről, a koncepcióról, ami inkább a tengerentúlon terjedt el, egyre többet tudunk, igaz, itthon még inkább a termékek vagy szolgáltatások marketing jelzője ez a szó, amely a kikapcsolódás és kényeztetés érzéséhez kötődik. Az alpesi változat ennél jóval több: rendszer.
A kicsi luxemburgi légitársaság nem engedhette meg magának, hogy a lux előtaggal a nevében az átlagos szolgáltatások mezején megrekedve nézze, amint elhúznak mellette az egyre szebb, jobb, nagyobb társai. Átgondolta tevékenységét, és márkáját újrahangolta.
Az ár-érték arány az egyik legdivatosabb kifejezés. Ez az olcsó szó szinonimája, amennyiben olyan szolgáltatásokról beszélünk, ahol legfontosabb tényező az ár, és csak azután jön a minőség. A szállodaipart a lefelé mozgó szobaárak jellemzik, legalábbis idehaza.
Ugye, a kép vizuális ereje mire képes? A legtöbbször idézett, fotózott és megosztott desztináció-márka Amsterdam városáé. Azt már kevesebben tudják, hogy az „I amsterdam” betűsor és turisztikai kampány, eredetileg egy 308 oldalas fotóalbum címe volt.
Magyarország első turisztikai mobilalkalmazás-építő keretrendszere, amely előre elkészített modulok segítségével nem több, mint pár óra alatt segít összeállítani saját, egyedi alkalmazásodat, megérkezett. Egy kis betekintés: ismerd meg, próbáld ki!
Írország minket kevéssé foglalkoztat, ha nincs dolgunk arrafelé. Nem is Kelet-Európa az első számú célpiac, hanem azok a britek, akik elutaznának, de a szomszédba inkább, mint messzire. A gazdasági visszaesés után, gyorsan összeszedte magát az ír turizmus piac.
Legfrissebb
Legolvasottabb