A gyerekek ugyanolyan lelkesedéssel térnek vissza évről-évre, mint szüleik. A kétgenerációs F-ski útjait a biztonság, a jó hangulat és az eredményes fejlődés jellemzi. Beáll a kellemes adrenalin-szint is, köszönhetően az oktatóknak, akik önmagáért választották a csúszás örömét.
Gazdaságosan, sítábor-jelleggel, elsősorban nagycsaládosoknak, olvasható az egyesület bemutatkozó anyagában. Én is a szívemhez kaptam, amikor az iskolai osztálykirándulások és sítáborok 50—100 000 forintos / gyermek díjairól hallottam az évkezdő szülői értekezleten. Van alternatíva? Igen. Az élmény, az érték áll a középpontban és nem az ár. Vannak cégeknek kínált, felső kategóriás, borral és gasztronómiával fűszerezett prémium lehetőségek is, és már javában viszik a kimondottan fiataloknak szóló extrém-színezetű freeride túrákat is. Miben ad mégis tartalmasabb élményt ez a lehetőség? Az útiterv precíz, a hangulat baráti, a figyelem pedig mindenki iránt ugyanolyan. Az oktató nem üvölt a pályán, esténként van éneklés-gitározás, és belsőleg is megerősít, feltölt a csönd, a napfényes hütte-terasz, a sebesség és a határtalan öröm szelleme.
Nem csak a csúszás és a mosoly határtalan, hanem a hely is, a választék, ahová eljuthatunk a csapattal. Céges síelések esetében bárhol a világon, alapesetben, Ausztriában, Olaszországban és Franciaországban élhetjük át a tanulás örömét, csodás természeti környezetben.
A síelés sohasem volt olcsó mulatság, elég, hacsak a felszerelést nézzük. Nem kell persze újjal kezdeni, vannak kiváló sportboltok, ahol mindig kapunk használt, de jó cuccokat, még úgy is, hogy a kinőtt cipőt, lécet nagyobbra cserélhetjük. Ha valóban élvezni akarjuk a síelés kínálta mozgást, mindenképp jó, ha oktatáson is részt veszünk, már csak a balesetek megelőzése céljából is. A jó ár-érték arány az F-Ski esetében abban áll, hogy az oktatás mindig kiscsoportos és ingyenes, tehát benne van a részvételi díjban. A szervezés közvetlen, a kapcsolat a szervezőkkel direkt, ami a visszatérő sízők számában is megmutatkozik.
Ahogy már felvezettük, a nagycsaládosok, a kisgyermekesek, a kezdő síelők illetve a korlátozottabb anyagi lehetőségekkel bírók éppúgy választják, mint a kifejezetten jó helyzetűek, akik a gyermek-centrikusság és a családias, laza hangulat miatt jelentkeznek. A prémium igényszintet is kiszolgálja a társaság, akiknek számolatlan kapcsolódó lehetőséget és extrát tartogatnak. A 25 év feletti, bulizós, de intelligens réteg is a célcsoportok egyike.
A szezonalitás, az utak korlátozott száma, illetve a kapacitások végessége miatt, valamelyest korlátozott a hozzáférés. Szezonálisan mintegy hét meghirdetett eseménnyel és további, zártkörű megrendelésre lebonyolított eseménnyel vágott neki az itthon hómentesnek ígérkező télnek az F-Ski. De ne is várjunk többet, a cél nem a növekedés, hanem a tartalmas élménytúra színvonalának biztosítása a személyes odafigyeléssel. Belsőleg természetesen növekszik, fejlődik a dolog, egyen-dzsekik, friss arculat és egyre népesebb rajongótábor figyelhető meg a négyek körül.
Erre nem kaptunk választ, ami azt jelenti, hogy nekünk is el kell mennünk, hogy kideríthessük. Legalább egyszer csúszni kell a mese miatt, de ahogy telnek az évek, úgy tűnik, az érdeklődők száma nő és nő, tehát a mese maga sem lehet unalmas vagy elrettentő. Srácok tucatjaival megszerettetve e mozgást, cégvezető-csapatok sztress-szintjét csökkentve, gyarapodnak a besíelésre váró helyszínek. A különlegességek keresése és megosztása is jellemzi a négyfejű bandát, tavaly előtt vezették be a „Borschola Gourmet & Bor Túrát”. Azért van egy tippem az F-re. F, mint fenntartható, ugye? Az elmúlt 13 évben több ezer mozgásra és pihenésre vágyót láttak vendégül a hegyekben, emlékezetessé téve a jól megérdemelt szabadságaikat, szüneteiket.
A gyerekek ugyanolyan lelkesedéssel térnek vissza évről-évre, mint szüleik. A kétgenerációs F-ski útjait a biztonság, a jó hangulat és az eredményes fejlődés jellemzi. Beáll a kellemes adrenalin-szint is, köszönhetően az oktatóknak, akik önmagáért választották a csúszás örömét.
Szent Márton monostora nyitott a világ felé. Hozzáértéssel és szeretettel fogadja a lelki megújulást kereső keresztényeket és a kulturális értékek iránt érdeklődőket. Missziója, hogy szellemi értékeit mind szélesebb körben és mind változatosabb formában közölje a velünk.
Lucern turisztikai hivatala menedzselésében számos prospektus, online felület létezik, mind-mind szép kivitelben és aktuális tartalommal. Most mégis egy kártya-méretűre összehajtható kiadványt mézünk meg, amelyek egymás mellett a plusz jelet testesítik meg.
Az újrapozicionálás és az értékesítés újraindításának feladatát kapta jó egy éve a Hotel Fagus Sopronban. A kihívásnak úgy tudott eleget tenni, hogy hatékony PR rásegítéssel támogatta a munkát. Ami önmagáért beszél, nem több, mint fél év alatt a semmiből minden született.