A legjobbat. Borban is, minőségben is, kiszolgálásban is. Ma már ez nem újdonság szerencsére, amiben azonban vezető a kéthelyi Ax borászat, az a szórakoztatás. Élményelemekkel fűszerezi a bortermelés magával ragadó hangulatát, miliőjét és tartalmas kikapcsolódást ígér.
Az Ax borvilága új élményt nyújt a művészetek sokfélesége által is. Nem tilos egy-egy kiállítást vagy rendezvényt egy új köntösben megmutatni. A komplexum a legjobb jellemzőket elénk tárva mutatja be a kiváló magyar borokat a Balaton idillikus szőlőhegyei között. Megmutatkozik mindaz, ami szükséges a jó borhoz: a természet, a kemény munka, a kultúra és a modern technológia. A látványborászat meghatározó tartalmi pilléreként a művészet és a kultúra került a figyelem középpontjába. Ez volt Dr. Wolfgang Kristinus elképzelése, aki partnere és társtulajdonosa a borászatnak. A rendezvényterem, a nyílt színpad, a moziterem vagy a borkatedrális lehetőséget is teremt mindezek lebonyolítására.
Kéthely egy kis település Somogy-megyében mintegy 2400 lakossal. A falu a Balaton délnyugati partjától mintegy 4 kilométerre fekszik, Balatonszentgyörgytől 3 kilométerre közúton Kaposvár felé. A tájra az erdős és lankás, szőlőültetvényekkel borított dombok jellemzőek. Az Ax pincészet pedig a falu határában, e dombok és szőlőültetvények alján található. Ezért is ültették az első szőlőtőkét 2003-ban a tulajdonosok, és terjesztették ki lépésről-lépésre azzal a céllal, hogy a nemzetközi sztendereket is megüssék. Ma már 22-féle borral büszkélkednek. Az anyacég a Fertő partján fekvő Gálosban már generációk óta az Achs család keze alatt működik. A falu biztosan nyer a borászattal, és reméljük, hogy az egész környék is. Ötlet: kössük össze balatonfenyvesi kisvonatozásunkat az Ax-szal!
A cég örömmel kínálja jó ár-érték arányú körbevezetéses sétáit, amelyek a következőket tartalmazzák: Dolby surround film megtekintése a borászat filozófiájáról és a bortermelés folyamatáról a 45 székes moziteremben, multimedia bemutató a Black Box teremben, történeti múzeum és aromabár, sajátkezű palackozás, fehérbor-kóstolás a Borkatedrálisban és vörösbor-kóstolás a Barrique teremben. A boltíves pincét a különleges légkör miatt nevezték el Borkatedrálisnak.
A borséta szólhat éppúgy csoportoknak, mint egyéni látogatóknak. A kóstolókra szomjas vendégek mellett, új célközönség a kultúrát keresőké is, hiszen a hely kiállítások lebonyolítására is szolgál. Esténként privát gyertyafényes vacsora, születésnapok vagy nagyobb rendezvények helyszíne. Ezen felül, itt diszkót vagy táncos rendezvényeket, esküvőt is tarthat a vendég. Sőt, alkalmi események lebonyolításakor nemzetközi filmek illetve sportesemények vetítése is lehetséges és a moziterem kitűnően alkalmas exkluzív céges prezentációk megtartására is.
A tárlatvezetéses programcsomag német, magyar, angol és orosz nyelven hozzáférhető. Végére érve, további lehetőség kínálkozik a borvilág és a gasztronómia felfedezésére. A borászat földszintjén található nagyszabású shop egy élményvilág. Itt nem csak a borok széles skálája mutatkozik be, hanem Magyarország és a Balaton régió kiváló remekművei is: magas színvonalú kézműves és kulináris termékek formájában. A bár válogatott kávé- és teafajtákkal, édességekkel várja a kedves látogatót. A Running Tapas bár baszk és spanyol ételekkel és magyar specialitásokkal szolgál, futószalagon érkezik az étel-ital a vendég elé.
A magyar vidék mindig is magával ragadta Dr. Thoma Achs és Hans Georg Achs tulajdonoskat. Éppen ezért, mielőtt úgy döntöttek, hogy valami egészen újat és modern dolgot, fenntarthatót hoznak létre a magyar tenger mellett, meglátogatták valamennyi borvidék pincészeteit és megkóstolták boraikat. A borászat szakemberei megismerve a balatoni régiót, azonnal meggyőződtek a kiváló talaj- és fekvési adottságokról. A látványos borászat a tervek szerint akár 100 ezer látogatót is csalogathat a jövő évben.
A legjobbat. Borban is, minőségben is, kiszolgálásban is. Ma már ez nem újdonság szerencsére, amiben azonban vezető a kéthelyi Ax borászat, az a szórakoztatás. Élményelemekkel fűszerezi a bortermelés magával ragadó hangulatát, miliőjét és tartalmas kikapcsolódást ígér.
Minden idők legnagyobb outdoor kampányával rukkolt elő Lengyelország. Ezúttal Hollandia volt a célpont, 150 óriásplakáton, 200 molinón és jó pár gigafelületen üzentek a lengyelek a legnagyobb városokban. Milyen eszközöket és mondanivalót vetettek be?
Nemcsak egy-egy városkártya lehet sikeres, de az azokat rendszerező, értékelő munka, illetve az ez alapján most megszületett katalógus elektronikus formája. A lista nem sorolja a budapesti kártyát, annak ellenére, hogy a termék a negyedik legjobb Európában.
Nem minden az online: vannak helyzetek, amikor egy jól felépített katalógussal, egy mínuszokban is használható kesztyűvel, amely nem gátol az okostelefonod masszírozásában, vagy egy jól felkészült síoktatóval, aki mindent tud a környékről, többre mész.